KEY Ödemeleri- Konut Edindirme Yardımı Sorgulama

KEY Ödemeleri - Konut Edindirme Yardımı parası tek bir adresten öğrenmek için yada sorgulama yapmak için T.C. kimlik numaranızla aşağıdaki adrese girerek öğrenebilirsiniz.

KEY Konut Edindirme Yardımı sorgulama sayfası: http://www.keyodemeleri.com

Dikkat!!!:
Tek yasal web adresi var o da:
www.keyodemeleri.com
Diğer adresler buraya yönlendiriyor. Keyodemeleri.com sitesinde de zaten 28 Temmuz'da sorgulamayı açacağız diyorlar.
Bilginize...

Güncelleme:
Aşağıdaki linke tıklayıp listelere ulaşabilirsiniz.
http://kissanotlar.blogspot.com/2008/07/resmi-gazetedeki-key-odeme-listeleri.html
Resmi Gazetedeki key ödeme listeleri


Key Ödemeleri-Resmi Gazete Ciltlerine Göre Başlangıç ve Bitiş İsimleri

www.keyodemeleri.com çöktüğü için şu an öğrenmenin tek yolu Resmi Gazete

NOT 1: Bazı kişilerin TC Kimlik numaraları yok sadece Sosyal Güvenlik Numaraları var. Türkçe harfler nedeniyle bazı isimler düzgün çıkmamış (ve içinde rakam içeren) olabilir ayrıca 80. ciltin son kısmında rakamia başlayan (tahminimce OCR yazılımı nedeniyle) birkaç isim var.

2- Resmi Gazetede yazan miktara temettü tutarı dahil değil. TEMETTÜ TUTARI: 2000 - 2001 yılları arasında EGYO tarafından dağıtılan temettüden KEY hak Sahiplerine tekabül eden paydır.

Resmi Sitesi Keyodemeleri.com Sitesinden Açıklama:

İlgili Kanun gereği Banka tarafından Emlak Konut GYO A.Ş.'ye bildirilen listeler hak sahipliğinin tespitine esas olmak üzere Resmi Gazetede 28.07.2008 tarihinden itibaren ilan edilecek ve sitemizde KEY ödemelerine ilişkin sorgulama bu tarihten itibaren başlayacaktır.

KEY'de dilimlere göre hak sahibi sayısı:

Ödeme tutarı --- Hak sahibi
0-50 YTL --- 3.800.000
50-100 YTL --- 848.000
100-150 YTL --- 477.000
150-200 YTL --- 464.000
200-250 YTY --- 275.000
250-300 YTL --- 220.000
300-400 YTL --- 364.000
400-500 YTL --- 274.000
500-600 YTL --- 237.000
600-700 YTL --- 208.000
700-800 YTL --- 181.000
800-900 YTL --- 183.000
900-1.000 YTL --- 163.000
1.000 YTL ve üzeri --- 1.145.000

81 yorum:

Adsız dedi ki...

Yahu bu key ödemeleri ne zaman yapılacak? www.keyodemeleri.com adresine giriyorum hiçbir şey yok. Bütün interneti taradım bu adresten başka birşey bulamadım. Başka link site web adresi bilen varsa söylesinde girelim!

Adsız dedi ki...

http://www.keyhesabi.com/ adresinden öğrenebilirsiniz.

Adsız dedi ki...

Esas adres http://www.keyodemesi.com/ . TC kimlik numarasını girerek öğrenebiliyorsunuz key paranızı.

Adsız dedi ki...

KEY Ödeme takvimi

TC Kimlik no Tarih

son iki rakamı

“00 - 08”arasında 28 Temmuz Pazartesi

“10 - 18” arasında 29 Temmuz Salı

“20 - 28” arasında 30 Temmuz Çarşamba

“30 - 38” arasında 31 Temmuz Perşembe

“40 - 48” arasında 1 Ağustos Cuma

“50 - 58” arasında 4 Ağustos Pazartesi

“60 - 68” arasında 5 Ağustos Salı

“70 - 78” arasında 6 Ağustos Çarşamba

“80 - 88” arasında 7 Ağustos Perşembe

“90 - 98” arasında 8 Ağustos Cuma
Vatan

Adsız dedi ki...

sorgulama sayfasını acsanız milleti meraklandırmayın

Adsız dedi ki...

kardeşim bu keymidir,meymidir bunun sorgulama sayfasını açın milleti meraklandırmayın daha milletin çok derdi var keyler, meyler derman olmaz daha ne keyler göreceğiz saygı hürmet bin mukavele

Adsız dedi ki...

hep bana hep bana rebbenasükutu hayale uğratacak yine devlett

Adsız dedi ki...

İRFAN AKSAKAL; KONUT EDİNDİRME YARDIMI NE ZAMAN ÖDENECEK VE MİKTARI NE KADAR ÖĞRENE BİLİRMİYİZ...

Adsız dedi ki...

8.5 milyon vatandaşı ilgilendiren Konut Edindirme Yardımı (KEY) ödemeleri 28 Temmuz pazartesi günü Ziraat Bankası şubelerinde başlıyor.

Cumhurbaşkanı Abdullah Gül’ün imzaladığı konuyla ilgili yasa değişikliği dünkü Resmi Gazete’de yayımlandı. Ziraat Bankası Genel Müdürü Can Akın Çağlar, Hazine’den para aktarılmasını beklediklerini belirterek, "Haksahipleri adına elektronik ortamda hesaplar açıldı. Hak sahipleri pazartesi günü kimliğiyle gelmeleri koşuluyla, Türkiye’deki bütün Ziraat Bankası şubelerinden paralarını alabilir" dedi.

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar tek yasal web adresi var o da:
www.keyodemeleri.com
Diğer adresler buraya yönlendiriyor. Keyodemeleri.com sitesinde de zaten 28 Temmuz'da sorgulamayı açacağız diyorlar.
Bilginize...

Adsız dedi ki...

Resmi Sitesi Keyodemeleri.com Sitesinden Açıklama:

İlgili Kanun gereği Banka tarafından Emlak Konut GYO A.Ş.'ye bildirilen listeler hak sahipliğinin tespitine esas olmak üzere Resmi Gazetede 28.07.2008 tarihinden itibaren ilan edilecek ve sitemizde KEY ödemelerine ilişkin sorgulama bu tarihten itibaren başlayacaktır.

Adsız dedi ki...

bu key sistemiyle insanlarrahatlayacak kim çıkardıysabu keyi allah razı olsun

Adsız dedi ki...

www.keyodemeleri.gov.tr
key.hesabı.com
tc.ziraat bankası.keyodemeleri
www keyödemeleri com tr
www.key.odemeögrenme
www.keyödemeler.com.tr
keyodemesi listesi
ziraat bankası key ödemeleri tc nosu ile öğrenme
key ödemerleri
www.t.c.ziraat bankası keyodemeleri.com
www.key.odemeögrenme
ww.keyodemeleri.com
key ödeme
www.keyodemelerı.lıstesı.com key.hesabı.com
www.tc ziraat bankası key listesi
keyodemesi listesi

Adsız dedi ki...

key ödemesini neden ayrıntılı vermiyorsunuz? mesela kisi kaç para alacak bunu nasıl öğrenecek..

Adsız dedi ki...

key ödemeleri 28 temmuzda başlıyor

Adsız dedi ki...

key ödeme listelerindeki kişileri ögrenme key ödeme listelerindeki kişileri ögrenme key ödeme listelerindeki kişileri ögrenme key ödeme listelerindeki kişileri ögrenme
key ödeme listelerindeki kişileri ögrenme
key parasI tc kimlik
key ödeme listelerindeki kişileri ögrenme key ödeme listelerindeki kişileri ögrenme key ödeme listelerindeki kişileri ögrenme key ödeme listelerindeki kişileri ögrenme
tc kimlik no ile key sorma
key parasI tc kimlik
tc kimlik no ile key sorma
key parasI tc kimlik
tc kimlik no ile key sorma
tc kimlik no ile key sorma
tc kimlik no ile key sorma
key ödeme listelerindeki kişileri ögrenme
key parasI tc kimlik
key sorgulama
key parasI tc kimlik
key ödeme listelerindeki kişileri ögrenme
key t.c. sorgulama
key ödeme listelerindeki kişileri ögrenme
key sorgulama
key ödeme listelerindeki kişileri ögrenme
key sorgulama
www.tc kimlik nosuyla keyödemesi.com
tc kimlik no ile key sorma
tc kimlik no ile key sorma
key parasI tc kimlik
tc Ile key sorgulama
key parasI tc kimlik
key t.c. sorgulama
key t.c. sorgulama
key ödeme listelerindeki kişileri ögrenme
tc Ile key sorgulama
tc kimlik no ile key sorma
key ödeme listelerindeki kişileri ögrenme
key t.c. sorgulama
tc kimlik no ile key sorma
key ödeme listelerindeki kişileri ögrenme key ödeme listelerindeki kişileri ögrenme key ödeme listelerindeki kişileri ögrenme
tc kimlik no ile key sorma
key ödeme listelerindeki kişileri ögrenme key ödeme listelerindeki kişileri ögrenme key ödeme listelerindeki kişileri ögrenmeödeme listelerindeki kişileri ögrenme
tc kimlik no ile key sorma
key t.c. sorgulama

Adsız dedi ki...

KEY'de dilimlere göre hak sahibi sayısı
Ödeme tutarı Hak sahibi
0-50 YTL 3.800.000
50-100 YTL 848.000
100-150 YTL 477.000
150-200 YTL 464.000
200-250 YTY 275.000
250-300 YTL 220.000
300-400 YTL 364.000
400-500 YTL 274.000
500-600 YTL 237.000
600-700 YTL 208.000
700-800 YTL 181.000
800-900 YTL 183.000
900-1.000 YTL 163.000
1.000 YTL ve üzeri 1.145.000

Adsız dedi ki...

çok saçma baştan çıkardılar ama elle tutulur bi sonuç yoq

Adsız dedi ki...

seçım için milet vekilerin emekli olabilmesi için hemen toplanıp karar alabilen AKP 8-9 MİLYON İNSANIN KEY PARALARİ SENELERDİR SÜRÜNCEMEYE KOYMUŞ YARI YAMALIK KEYLERI ÖDENMESİ İÇİN ZORA KOŞTURUYOR OYLARINIZI ONA GÖRE KULANIN MİLLİ EĞİTİM BAKANI 250 BİNE YAKIN ÖĞRETMEN BOŞTA DOLAŞİYOR ÖĞRETMENLIKLE HİÇ ALAKASİ OLMAYAN KİŞİLERİ EK DERS KARŞILIĞI DERS VERİYOR BİZ BU ANLAYIŞA HAYRAN KALDIK BİR YEREL SEÇİMDE OY İSTIYECEK.ONA GÖRE OYUNUZU KULANIN.

Adsız dedi ki...

NASIL OGRENE BILIRIM

Adsız dedi ki...

Aşağıdaki linke tıklayıp listelere ulaşabilirsiniz.
http://kissanotlar.blogspot.com/2008/07/resmi-gazetedeki-key-odeme-listeleri.html
Resmi Gazetedeki key ödeme listeleri

Key Ödemeleri-Resmi Gazete Ciltlerine Göre Başlangıç ve Bitiş İsimleri

www.keyodemeleri.com çöktüğü için şu an öğrenmenin tek yolu Resmi Gazete

NOT 1: Bazı kişilerin TC Kimlik numaraları yok sadece Sosyal Güvenlik Numaraları var. Türkçe harfler nedeniyle bazı isimler düzgün çıkmamış (ve içinde rakam içeren) olabilir ayrıca 80. ciltin son kısmında rakamla başlayan (tahminimce OCR yazılımı nedeniyle) birkaç isim var.

2- Resmi Gazetede yazan miktara temettü tutarı dahil değil. TEMETTÜ TUTARI: 2000 - 2001 yılları arasında EGYO tarafından dağıtılan temettüden KEY hak Sahiplerine tekabül eden paydır.

Adsız dedi ki...

AYIN BUGÜN 28 İ. TARİHİ KARIŞTIRDILAR GALİBA. SİTE AÇIK DEĞİL. YALAN SÖYLEMEYİN AÇACAZ DİYE BARİ...........

Adsız dedi ki...

bnce ne akp ye nede milletvekili herşey yalan.Devleti halk kendi kafasını iradesini aklını kullanarak , içi dışı temiz devletten yararlanmak için deil, daha üst seviyelere getirmek için uğraşan bi devlet adamı seçmelidir.

Adsız dedi ki...

key isim sayfasını açsınlar artık milletçe meraktayız uyumasınlar artık yeter

Adsız dedi ki...

rezillik başka birşey değil.üç kuruş para için yaptıklarımıza bakın.

Adsız dedi ki...

ya bize bunları verdiniz eyw ama internet sayfası görüntülenemiyo ne yapıcaz

Haber Etimesgut dedi ki...

arkadaşlar adresi doğru yazdığınızdan emin olun benim internet 28 temmuz itibariyle sayfayı açıyor ben sorguladım ve öğrendim. www.keyodemeleri.com bilginize...

Adsız dedi ki...

dalgamı geçiyorsunuz. yeter bu halkın çilesi

Adsız dedi ki...

çok cıvıttılar.

Adsız dedi ki...

yaaaa tam 2 saattir açılmıyo yeter aMA SAbAhTaN BeRi bEkLiYoRuM AmA AçIlMıO

Adsız dedi ki...

açıcaksanız açın işe geç kalcam

Adsız dedi ki...

de hadi be kardesim işkence yapmadan direk öldürün bari

Adsız dedi ki...

2 saati de gçti yuh artıkkk

Adsız dedi ki...

açın artık

Adsız dedi ki...

bana yardımcı olursanız çok sevinirim. key ödemeleri isim listesine nasıl gireceğiz, bir türlü ulaşamadık. teşekkür ederim.

Adsız dedi ki...

hem veriyoz diyorlar hemde listeleri gizleyip yayınlamıyorlar bu nası iş anlamadık vatandaş yine madur

Unknown dedi ki...

o kadar sene tuttular paraları kuşa dönderdiler yazık yaa bu millete millet miktarını ögrenmek istiyor onu bile bu millete cok görüyorlar nasıl bir anlayış bu kardeşim yaaa artık bu örümcek kafalı zihniyetten kurtulun acın milletin önünü bürokrasiyi bırakın lütfen RİCA EDİYORUM

Adsız dedi ki...

ya merak ediyorum bu kadar site içinde
arama yaptım ama bi sonuca varamadım nasıl bişey bu yani tc kimlik sorununu çözen oldumu merak ediyorumm

Adsız dedi ki...

ya bu ne ya bu dewlet ne olmuş boyle

Adsız dedi ki...

rezalet

Adsız dedi ki...

bütün suçlar devletin değildir.o işi yapanındır.görevler yapılmamaktadır.neymiş key sitesi çökmüş.yap ozaman kardeşim.işin nedir,ne için para alıyorsun.

Adsız dedi ki...

sistem gibi site'de çöktü....!!!

Adsız dedi ki...

KARDEŞİM SEÇİM ZAMANI DA AYNI HİKAYE OLDU DEVLETTEN MAAŞ ALIPTA FİL GİBİ OLMUŞ BİLGİSAYAR MÜHENDİSLERİNE SESLENİYORUM...YAU 70 MİLYONLUK BU ÜLKEDE Bİ SİTE KURAN ADAM YOK MU YAU...SEÇİMDE KİM NERDE OY VERCEK DELİRDİK...MUHTARLARA YÜKLENDİ HERKES HALA DOSYA DOSYA KAAT YOLLAMIŞLAR MUHTARLARA...İNŞ...DÜZELİSİN ARTIK YAU...

Adsız dedi ki...

aman sıkıldık

Adsız dedi ki...

bu ne saçma birşey yaa devlet bizi bu para ile mi ev sahibi yapacakmış. ben para istemiyodum konut edinmek istiyorum zaten amaç bu değilmiydi bu konuda yardımcı olsunlar kolaysa. insanlarla dalga geçmeyi bıraksınlar yazık günahtır

Adsız dedi ki...

keyödemesıniöyrenmekistiyorum

Adsız dedi ki...

yaa deneim denedim oluyo çok sıktı bu beni resmen bizle oyun oynuyolar

Adsız dedi ki...

Girdiğiniz TC Kimlik No yada SSK Numarasına dair bir kayıt bulunamamıştır diyo bu ne arkadaş

Adsız dedi ki...

günlerdir key ödemesi deyip gündem dolduluyor... eşinden ayrılmış bayan alamaz aile reisi olamdıgı içind edenildi bir öyle dellendim:) babamın alıp almadıgına baktım hiçbir şey yoktu yine dellendim...sigortam vardı nasıl bakacagımı bilemedim öyle kaldı..

Adsız dedi ki...

bişey yok ki

Adsız dedi ki...

key ödemesi alabiliyormuyum

Adsız dedi ki...

BU NE KEPAZELİK KARDEŞİM KESİLDİMİ KESİLMEDİMİ HALA BUNU BİLE ÖĞRENEMEDİK EL İNSAF KARDEŞ

Adsız dedi ki...

KONUT EDİNDİRME DE 4,5 SENE KESİNTİM VAR LİSTEDE 41,00 YTL GÖRÜNÜYOR,BU EKSİKLİĞİ NE ZAMAN GİDERECEKLER HİÇ BİR HABER YOK.

Adsız dedi ki...

sosyal güvenlik numarasında gözüktüğü halde tc kimlik numarasında key parası gözükmeyenlerden birisi olarak bu parayı halen alamadık.bir işi doğru düzgün yapamadınız.

Adsız dedi ki...

T.C Kimlik numaram kurumum tarafından yanlış girilmiş,yanlış girilen T.C KİMLİK NUMARASI kimseye ait değil.Sosyal güvenlik numaramda alacağım miktar gözüküyor,fakat alamıyorum.Kurumum tarafındsn itiraz edildi.Yapmış olduğumuz bu itirazın akabiyeti de belli değil. bu haksızlığı ne zaman gidereceksiniz.

Adsız dedi ki...

emekli sicil numaramda göründüğü halde TC numarası olmadığı için tahakkuk ettiği hak ettiğim 1414 YTL mekli sicil numaramda 6 aya yakın süredir yatmaktadır.İtirazıma da yanıt alamıyorum,faizi ile birlikte ödenmesini talep ediyorum.

Adsız dedi ki...

bana key çıkıp çıkmadığını öğrenemedim nasıl işti

mehmet dedi ki...

Key ödemeleri yapılırken emekli sicil ile girdiğimde 91 kusur ytl.görünüyordu.Almadım.Çünkü benim gibi olan arkadaşlar 1414ytl aldılar.Beş yıl da eşimin alacağı da benim hesaba yatacağı söylenince toplam 2000ytl civarında para bekliyorum.Çaıştığım yerlere itiraz dilekçesi vermeme rağmen şimdiye kadar bir cevap alamadım.Ne olacağını bilmeden bekliyorum.
Bu konuda bir açıklamanın kimin tarafından ne zaman yapılacağını merak ediyorum.

Adsız dedi ki...

haketmeyenler daha önce alanlar yine aldı ihtiyacı olanlar alamadı

Adsız dedi ki...

bu devlet bırak key ödemesini hic bir şey yapmaz hazirana sanki sadaka veriyorlar müslamanın hakkı alın teri kurumadan helal etmiyorum allah biliyor

Adsız dedi ki...

islamiyette adam kayırma ve adaletsiz hak bölüşümü yoktur. hatta yaptığı icraatlardan idare edenler sorumludur. terazi kaçtı hak eden hakkını alamıyor artık. keyler adaletsiz bir şekilde yerine ulaşmadı. key alamayanlardan devlet alacakları için hala faiz uygulamakta. lütfen icraatlarında veya konuşmalarında islamiyeti kullanmasınlar. çünkü o hak dinidir ve siyasal amaçlı kullanılamaz.saygılar

Adsız dedi ki...

arkadaslar yardımcı olur musunuz neden bakamıyoz acıkmıyo bir türlü

Adsız dedi ki...

Her şey mükemmel

Adsız dedi ki...

buhükümet emekliyi insanyerine koymuyor2002yılından beribeklenen tüfefarkınerede elinsaf yani.

Adsız dedi ki...

bende yaşamaya çalışan bir emekli olarak 2002yılındanberi beklenen emeklilerintüfe farkını soruyorum insafyani.

Adsız dedi ki...

insanlar sadaka değil hakkını istiyor örneğin 2002yılından beri ödenmeyen tüfefarkları ve herkesin hayali değil gerçek haklarını ödesinler adalet dürüstlükle sağlanır.

Unknown dedi ki...

memur emeklisiyim.Halen verecekleri 3-5 kuruş para burnumuzdan getirdiler.çalıştığımız yerler kamu kuruluşları.Kamu kuruluşlarıböyle olurssa özel sektörlere ne demek gerekiyor

Unknown dedi ki...

HALEN YOK MEMUR'A KEY ÖDEMELERİ,BU NASIL İŞ ANLIYAMADIM.ANLIYAN VARSA SÖYLESİN

Adsız dedi ki...

yazıklar olsn.ne denebilir.

Adsız dedi ki...

şu key paralarını herkes aldı yedı barı şu kış aylşarında bızede verın pıyasa canlaısın faturalarımızı ödeyelım emeklıler zorda sıcın nosuyla cıkan key ödemelerı ne olacak allah aşkına bır haber lutfen

Adsız dedi ki...

Nerde Şu Key Paraları Mart ayında açıklanacak dendi ama mart geçti nisan geçecek yav devlet sözünde durmazsa devlet adına söz veren dururmu? Durmazsa uyarırlar....

Adsız dedi ki...

artık ziraat bankasına girmek istemiyorum.çünkü ben key dedikçe sen ancak keklenmişsin boşuna geldin diyorlar benim keyi alan yaşıyormu acaba merak ediyorum

Adsız dedi ki...

Benim kurumum yaklaşık 30 ay süre ile KEY ücretlerini bankaya yatırmamış . Dolayısıyla şuan aldığımız para düşük çıkıyor. Kurumumuza yatırılmasını talep ettik muhasebe müdürü kişi borcu çıkar diye yatırmıyor. Eğer kanunen bir yolu varsa öğrenelim deniliyor fakat 8 aydır bir sonuç alınmadı nasıl bir yol izlenmeli ? bilen varmı.

mehmet dedi ki...

1987 Eylülüne kadar Bingöl-Kiğı ilçesine bağlı bir köyde,sonra Bingöl'e bağlı köylerde,1993 yılının Eylülünden sonra da Aydın-Bozdoğan ilçesine Bağlı Olukbaşı köyünde görev yaptım.Bugüne kadar bir kuruş KEY ödemesi almadım.Çalıştığım yerlere dilekçe yazdım gene bir cevap alamadım.
Ne olacak benim durumumdakilerin sonu?

Adsız dedi ki...

BEN ÇOK KÖKLÜ BİR RESMİ DARESİNDEN EMEKLİ OLDUM KEY ÖDEMELERİNİN MUHASEBESİNİN GÜZEL TUTULDUĞUNU SANIYORDUM FORUM DİLEKCESİ ELİME GEÇMİŞTİ ONU DOLDURUP YETKİLİ YERLERE GÖNDERMEYİ DÜŞÜNMEDİM BİLE ASLINDA GÖNDERMEK GEREKİRMİŞ COK SAGLAM GÖRDÜĞÜM KURULUŞUM LİSTELEYİP YETKİLİ YERLERE ZAMANINDA VEREMEMİŞ HAKEDİŞ LİSTELERİMİZİ SONRASINDA BANKA KUYRUĞUNDA BOŞUNA BEKLETİŞLİĞİMİ ÖĞRENDİM KENDİM İŞYERLERİNDEN TOPLADIĞIM KESİNTİ BİLGİLERİNİ ASLİ İŞ YERME YETİŞTİRDİM YETİŞTİRMESİNE AMA SONA KALAN DONA KALIR DERLER YA EK LİSTELERMİZİN ÖDEMELERİ ŞU GÜNE KADAR HALA ÇIKACAKDA ÇIKACAK BELKİ YARIM SENE BEKLEME KAYIPLARIMIZINDA OLACAGINI BİLİYORUM YA SABI YA SABIR CEKİYORUZ KEY MADURU EMEKLİ MEMUR MEHMET SELAMLAR

Adsız dedi ki...

key ödemeleri yılan hikayesine döndü inşallah altıncı ayda verirler ümidiyle bekliyoruz umarım yeni bir yanlışlık olmaz bekleyip göreceğiz emeklinin zaten beklemeden başka şansı yok malesef devletde zaten emekliyi pek gaale almıyor emekliler üçüncü sınıfa giriyor zaten

mucit48 dedi ki...

Key ödemelerinde bazı kurumlar kurnazlık etmişler...
www.depremerkenuyari.com

Adsız dedi ki...

vermiyorsunuz işte be

keysorgulama dedi ki...

siteniz ile link değişiminde bulunmak istiyorum. ilgilenirseniz : iletisim@keysorgulama.net

key ödemeleri sorgulama dedi ki...

Nerde Şu Key Paraları Mart ayında açıklanacak dendi ama mart geçti nisan geçecek yav devlet sözünde durmazsa devlet adına söz veren dururmu? Durmazsa uyarırlar.

Adsız dedi ki...

memleketi muskayla ufrukle yonetmeye kalkan adamlara oy verip iktidar edrseniz olacagi bu..ben de kurus alamadim...son cikan listeye altiyuz lira yatirmislar..almiyacam tabii.

Yorum Gönder