Van Gogh’un Mektupları İnternette

19. yüzyılın ünlü ressamı Vincent Van Gogh’un mektuplarından oluşan bir koleksiyon, sanatçının hayatına ışık tutmak üzere internette yerini aldı. 19872’den Van Gogh’un 37 yaşında ettiği 1890’a kadar olan dönemi içeren mektupların pek Van Gogh’un eskizlerini de görmek mümkün. Mektupların Van Gogh’un kardeşi Theo’ya gönderilmiş ama Paul Gauguin dönemin ünlü sanatçılarına gönderilen mektuplara da rastlamak mümkün. Çoğu Flemenkçe ve bazıları Fransızca yazılmış mektupların orijinal metinlerinin yanı sıra İngilizce çevirileri sitede bulunuyor.
Bilgi için: www.vangoghletters.org

1 yorum:

mucit48 dedi ki...

www.depremerkenuyari.com2010-11-03 08:42:57İntihalci klasik depremcilerimizi atlatarak erken uyardım defalarca . Aylar öncesinden tesbit ettim web sayfamdan bildirdiğim yerleri değişltirmiyorum aynı bölgelerden yine tehlike sinyalleri aldım . ÜSTÜN TEKNOLOJİM ve BİNLERCE BULUŞLARIMLA. -Küller, arabiyalaka ruhani lideri de yuttuDört gün önce tekrar yeniledim önceden bildirdiğim noktaları. Endonezyada hemen deprem 7.7 ile 3-4 metre tsunamisi ve volk an patlaması ile birlikte geldiler. ÜÇÜNÜN BİRDEN BİLİNMESİ ÜSTÜN TEKNOLOJİM ve binler www.depremerkenuyari.com

Yorum Gönder